2010-12-06

vist jag är en extrem player... men vafan... ni vet just nu inget om varför jag är på G med en annan kille, och det kommer ni faktiskt inte få veta heller, dom som vet det är dom jag litar på. Och jag har verkligen inte bett er att tycka synd om mig! Det är min blogg jag skriver vad fan jag vill här, resten ska ni fan skita i, Om jag vill skriva och all skit jag får ta, låt mig göra det då. Fortsätt att hacka på mig för jag tar verkligen inte åt mig, för ni vet inte vem jag är... Dra åt helvete med er, det finns fan ingen att lite på längre.
fyfan för er!
Jag ska fan se till att hitta personen som skriver allt jag ska fan se till så han/ hon får ett rena helvete!
Drar till skolan hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0