Andra advent

Hejsan, har ni kommit upp ännu?!
Jag gjorde det för typ 30 minuter sedan,
för jag kan inte sova...
Finns bara en anledning men det tar vi inte här...
Plugga aldrig igår som jag sa att jag skulle göra.
jag la mig och kolla på House i stället mycket bättre!
Är på första säsongen på 11 avsnittet.
Och det blir bara bättre och bättre.
Det gillar vi.
Fast jag har faktiskt pluggat lite nyligen.
Gjorde lite saker i häftet och ska nu läsa igenom det.
Tänkte jag.
Idag gäller det att plugga.
För imorgon är ju provet och jag MÅSTE få ett VG eller mer på detta prov.
annars kommer jag helt seriöst ge mig själv utgångsförbud.
Och ja det är andra advent idag, så mysigt.
Ska nog snart gå upp och göra en mysig frukost till mig själv.
Men först måste jag se på alla avsnitt av julkalendern som jag har missat.
ihihi :)
Ha det så bra så länge.
Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0