Borås nästa

Då har man varit hos pappa i helgen, och nu är thomas på väg hit för att hämta mig,
har precis packat och fixat mig,
När jag kommer hem kommer nog julia till mig, och vi är hos mig ett tag måste duscha en snabbis,
och fixa mig sedan drar vi nog och solar och hon ska dra på mellandagsrean tror jag, får la hänga med,
imorgon vet jag inte om jag kommer blogga något, för jag och julia drar till Göteborg och shoppar
där imorgon, så vi drar typ vid halv 10 så aa vi får se , kanske bloggar något på kvällen om
ni har tur,
men nu måste jag dra kyssar!!
Kan verkligen inte sluta tänka på dig,!

Kommentarer
Postat av: elin ★

älskliiiiiing, ska du också till götet imorn ?

då måste vi ju fan träffas !

älskar dig hjärtat ♥

2010-12-26 @ 14:04:10
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0