chill

i onsdags var jag med julia vi gjorde la inte så mycket, jag sov ju hos henne tisdag till onsdag,
på morgonen till onsdagen satt vi och spelade Wii, skit kul faktiskt,
klockan tre stack jag hem käkade och klockan fem drog vi till kråkered,
Till familjen Krassman och mamma skulle klippa sig,
Vi åkte där ifrån vid typ halv sju, var hos julia igen vid kvart i sju,
Julia fixa sig och vi stack till Simon och var med honom, sebbe och oscar,
sjuka killar det där, men vi hade fett kul. Och shit vilken kaxig liten skit unge simon har till bror.
han ägde ut julia gång på gång, och så kaxiga kommentarer hela tiden, hade det vart min bror,
hade han vart död för länge sedan ;)

igår åkte jag och julia in till stan och solade blev inte så brun, har dåligt pigment..
Efter att vi solade åkte julia till alva i sandared.
jag åkte hem, kollade på House,
Efter ett tag tröttnade jag på det och gick till vardagsrummet och kollade på
Twilight eclipse i stället sjukt bra film det där.
Nu ska jag lägga mig och ladda ner The O.C serien. SÅ GRYMT BRA!
men i väntan på det, får jag kolla klart på säsongen av house så länge,
kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0