FREDAG

Ja då har jag precis blivit klar, mycket mysigt det ja .
Skolan snart, jippiiie eller inte... Det är tråkigt med skolan, fast det är bara typ två veckor
kvar sedan JULLOV!
Idag ska jag åka till pappa :D
Har inte vart där innan i mars / april någon gång där.. :(
Tråkigt :(
Kommer träffa syster i stan halv 5 för att åka med henne till pappa med buss som går typ tio över fem, så vet inte om jag kommer blogga innan, men har med mig datorn ut och mobilen så klart.
Så underhåll verkligen skit mycket!!
Men nu ska jag ut med vovven sedan drar jag nog mot bussen ha det så bra kyssar
TACK VARE ALEX OCH HAMPUS HAR JAG FÅTT DENNA LÅT PÅ HJÄRNAN! -.-
hoppa fram typ en minut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0