godermorgon

tjohejsan,
Vaknade vid nio idag , la mig och kolla på en film somnade om en stund vaknade igen vid typ halv 11
jag gick upp och åt lite,
ska snart gå ner och duscha för Bästa Alva och Bästa Julia kommer hit idag, vi ska ha fett kul.
Vi får se vad vi hittar på men vi ska i alla fall sova hos julia, så kanske bloggar där ifrån, kanske blir ett
videoinlägg för skoj skull.
Igår var det skola det var la sådär hade prov och det gick faktiskt ganska bra tycker jag allt.
Senare mot kvällen stack jag till Sarves var medd Alex, Emil och Samuel dom var typ höga det
svär jag på. haha, vi hade kul i alla fall.
Men nu måste jag dra och duscha i fall jag ska hinna, ha det bra kyssar
Älskar mina små sötnosar.!<3
Frågestunden är inställd orkar inte ha någon!

Kommentarer
Postat av: sofia

du fick inte ens en enda fråga på din frågestund ju x) så kanske därför du inte orkade ha den :P söt :)

2010-12-18 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0