julen är nära

Haha äntligen börjar jag känna att julen är på väg.
äntligen börjar jag känna julstämning i hela mig!

Sitter och skriver massa namn på ett papper där det står vilka jag skulle köpa julklappar till
imorgon. jag kan säga att det är ganska många faktiskt!
Sitter även och skriver lite dikter som passar in just nu,
så jävla mycket problem jag har haft detta år lovar jag att jag aldrig har haft förut.
Allt från kärleksproblem, kompisar som blivit misshandlade
vänner jag har förlorat till att min bästa vän har blivit hotad.
Detta år har varit rena helvetet om man tänker.
Och aa nästa år ska jag försöka att det ska bli bättre,
För jag behöver någon jävla vändning i mitt liv just nu.
Men jag har haft det jävligt bra detta året med, finns inget att tvivla på.
Det bästa var nog sommaren , helt sjukt var det.
Det enda stället jag faktiskt kan vara mig själv på.
Helt sjuk att jag inte kan vara det här i borås.
Men det är la för att alla typ "bestämmer" hur man ska vara,
och att man följer "strömmen" som man inte ska göra.
Men nu måste jag fortsätta kyssar!!
Asså dom är typ ett år gamla faktiskt!
OCH VI ÄR TYP SERIÖSA!!!!
ahhahahahaha xD
jag skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0