Killen du gillar?!

TEST ..

[/] han är svensk.
[ ] han är i din ålder.
[/] han är lång.
[x] han är mogen.
[x] han är söt.
[x] han är snäll.
[x] jag kan säga allt till honom.
[x] han är lätt att dela ett gott skratt med.
[ ] han är blyg.
[x] han är framåt.
[x] han har gjort dig ledsen.
[x] han har gjort dig glad
[x] jag kan prata med honom om jag är ledsen.
[x] jag har varit arg på honom.
[] jag har skrikit åt honom.
[/] jag har kramat honom mer än tio gånger på en kväll/dag
[] jag har sovit hos honom.
[] han har sovit hos mig.
[x] vi har kollat på film ihop.
[xx] jag brukar tänka på honom.
[xx] jag brukar sakna honom.
[/] jag brukar fälla tårar för honom
[/] han kommer lista ut att det här handlar om honom ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0