LOV

Det är lov nu, avslutningen var tröttsam,
men jag fick mina första betyg idag, dom var jätte bra!
Just nu ligger jag och kollar på Ung & bortskämd,
Nyfiken på att se vem som vinner,
Hoppas Det är Daniel som vinner!
Han förtjänar det,
Efter att jag har tittat färdigt drar jag nog ner till Maxi eller något,
och köper mig lite godis eller något ganska sugen på glass faktiskt,
Mina pengar är slut så får fråga thomas,
Jag kanske borde söka till Ung & bortskämd, *host*
Haha, så bortskämd är jag inte!
Imorgon ska jag, mamma och Thomas åka iväg och köpa julklappar till alla dom jag behöver
köpa till, har inte köpt EN enda julklapp till någon!
Så är ganska stressad över det,
Så jag måste typ fixa en lapp med alla namn som jag ska köpa julklapp till
ihih.
men nu ska jag fortsätta kolla
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0