Onsdag

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid,
i måndags var jag ju i Göteborg från klockan halv 11 till klocka åtta på kvällen,
Vi hade sjukt kul, Vi träffa även Agnes Bark och Refka Hassan, och var med dom resten
av tiden i Göteborg, och dom gjorde dagen grym faktiskt ;) även Julia med så klart ;)
Julia sov även hos mig söndag till måndag ;)
Igår var jag med Julia, vi åkte in till stan klockan 13 och solade, klockan typ 4 åkte
vi hem till Simon och var med honom och Wille, klockan fem stack jag och Jullan hem
för att packa och äta för jag skulle sova hos henne,
Vid typ halv sju hämtade willes mamma oss och vi åkte hem till wille i Sandared,
Där kollade vi på film och var ute och åkte pulka , haha xD
fyfan vad kallt det var.
Klockan tio över elva tog vi bussen hem för det var den senaste och sista pussen som gick (N)
Vi var hemma typ klockan tolv kanske,
när vi kom hem gjorde vi oss några varma mackor, och spelade Wii,
klockan tolv gick vi och la oss,
Och simon ringde och väckte mig klockan 10 i morses han typ dööööd! :D

Nu ligger jag i min säng och ska snart åkta till Kråkered med mamma, för att
träffa några kompisar :)
När jag kommer hem sedan ska jag nog träffa julia igen , så bloggar kanske i kväll igen.
kyss.
JUST DET JAG HAR NAMNSDAG IDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0