plugg!

Hejsan de personer som läser min blogg ni är la typ 3 st,
men men jag gjorde inte en blogg för att få besökare,
utan för att jag vill blogga!
Jag har för inte så länge sedan varit vid ICA och köpt en coca cola och chips till mig.
För jag sitter och pluggar
och jag vill gärna ha en anledning till att plugga.
Hahah,
Har prov på måndag Hemkunskap och jag kan nada typ.
men vafan det kommer säkert gå bra ändå.
Ska snart dra ner och duscha för jag har typ 200000 liter hårspray och VAX i mitt hår för att 3 stycken personer inte kunde hålla sina händer i styr igår!
mitt hår var helt fuck up hela dagen/kvällen/natten....
Imorgon ska jag typ plugga lite sedan får vi se om jag gör något mera.
Men ni får ha det så bra kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0