Stan

Hejsan,
har nyligen varit i stan med mamma och Thomas.
Ska snart in till stan med Julia och Alva när dom kommer in till stan.
Dom fick inte ta bussen som gick kvart över tolv  för busscaufören (stavning)
Så dom fick ta den som gick kvart i ett ist, det betyder att jag fick vänta längre.
inte bra!
Ska ju in och köpa alla julklappar nu, har redan kommit på några saker.
men inte alla så lär ju få problem lixom...
Ajaj inte bra...
Men nu ska jag sminka mig lite,
så vi hörs,
kyss
Han är snyyggg!!!
ni behöver inte kommentera att jag är tjock,
för det vet jag redan .

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är inte alls tjock ;o

du är skit fin!!<3

2011-01-04 @ 15:20:53
URL: http://jennuface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0