treevligt'!

hejsan kom hem för en stund sedan, jag och julia var hos alex,
Ovanligt *host*
Hampus var där så vi typ dampa loss!
hahahahahaha XD
ni skulle hört :O
haha, nu sitter jag här och pluggar, ska göra mig en varm oboy och en macka tror jag
och lägga mig och kolla på någon film,
Ganska trött, så ska nog snart sova lite med, är ju fredag imorgon och det betyder
helg, så måste ju vara pigg förfan! helgen kommer bli nice förhoppningsvis.
Ska även gå och duscha snart,
ska även göra en fläta så jag får lockigt hår, eller lockigare ;)
haha men vi syns,
säger även godnatt nu!
vi kör en frågestund här med.
Ni har tills söndag på er, jag accar alla kommentarer på söndag!
kyss!

Kommentarer
Postat av: hEHE

Är du kär i nån? isf vem:D

2010-12-18 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0