underbar går dag

Haha går dagen var la helt sjuk,
Efter skolan stack jag hem till mig fixa mig lite och så,
vi 20 i fyra tog jag bussen ner till skolan mötte upp julia,
Jag och hon åkte till stan kolla på en ny mobil till henne,
och köpte lite smink till mig,
Sedan stack vi hem till mig fixa oss och så,
sedan stack vi hem till julia hon bytte om och så
Sedan drog vi till Sarve, där var även Hampus
Kul , kul
Jag och julia typ somna där så vi typ sov vidare x)
Så kom vi hem nu, myyysigt!

Nu ska jag snart åka och bowla-.-
Sedan när jag kommer hem ska jag träffa min älskade julia :)
Och vi får se vad vi hitta på ,
men nu måste jag dra puss
En trött och o fixad nathalie (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0