Gårdagen = älskad ;)

Haha eller vad säger ni, var inte gårdagen ganska lyckad i alla fall.
Vi kom hem till Alex där var även Petter och Emil, dom töntarna satt och spela cod i typ 30 minuter,
så jag och Julia lånade deras datorer och satte oss och gick in på massa skit,
Men efter ett tag kommer killarna på att dom vill ut och åka bobb så jag och Julia hänger ju med, fast vi åkte aldrig.
Sedan skulle vi ju tillbaka hem till Alex igen. Och Alex trodde att han visste världens smartaste väg... aa jooo visst, jätte smart Alex, hahaha xD tack vare honom och Petter så har Julia just nu två kött sår. Haha, det var/ är faktiskt lite roligt,
Men nästan det bästa var ju när vi kom in till Alex igen. Och Alex mamma skulle hjälpa Julia med att ta på plåster och så, så sitter Julia på toa helt typ barbent för hon hade ju skadat benen, Så kommer du Alex in vi bara" kom inte in" han bara "nehe" så gick han in och kolla, och sprang ner till sina kompisar och typ bara" eyy Julia sitter på toa helt "naken" " man bara, hahahahah xD

Idag ska jag nog träffa Julia innan hon åker till Kinna, hon kommer till mig vid 11 typ, och vi får se vad som händer, kanske drar tillbaka till Alex igen eller något, det får ni se/höra ikväll, men nu får ni ha det så bra, kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0