nanananan

hatar alla rubriker man vet inte vad det ska stå :O
Idag i skolan hade vi typ "redovisning" i svenska gick la helt okej,
Vaknade vid typ 7 i morses. sedan åkte jag hem och la mig och kolla på House och somnade igen vid 5 till halv 7 då jag ringde julia och fråga om hon hängde med ut en stund, och det gjorde hon ju så klart ;)
Imorgon ska hon och jag dra in till stan äta på resturang typ. fråga inte varför , lixom bara för skoj skull.
Sedan får vi se vad som händer om vi ska göra något efter eller inte.
Men nu ska jag dra och sova.
ha det bra, kyssar!
En sjukt trött nathalie på bilderna

Kommentarer
Postat av: elinolsson ♥

bara för nattisbabu är sötast ! <3

2010-12-04 @ 20:02:39
URL: http://eym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0