jjaaaa

Förlåt men vi har inte haft ngt internet här nere så en design kommer inte upp idag i alla fall kanske på torsdag om ni har tur, nu ska vi börja packa här nere och dra oss hem mot borås så juvligt , får då träffa Benjamin hoppas jag, och får även sola och plugga lite har porov på tisdag och onsdag, Helgen har varit någorlunda underbar i fredags var jag med amanda, sandra och jessicka en stund, på lördagen kom julia ner så jag var med henne hela dagen och mot kvällen spela jag fotboll med henne , simon, oscar,axel och massa mer, och på söndagen åkte hon tyvärr hem för hon ska på kalas idag eller aa hennes pappa fyller år, men nu måste jag dra pussar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0