Kolla ut!!

Har ni sätt vädret eller , helt jäkla underbart :D
Våren är äntligen här , hoppas vi i alla fall!!!  igår var jag med julia helt underbart först var vi hos henne och tjocka oss med en pizza, sedan drog i ner till stan ungefär vid sju, träffa massa knäppa men roliga människor. Sedan vid typ halv nio skulle vi dra och möta tim så vi typ gick upp dit och sedan drog vi till maxi vänta på min buss alla hängde med till tranadared och vi satt och luffa där uppe till tio när jag skulle hem :) så går dagen var bra :)

Idag ska jag träffa en av dom bästa, ihihih. mer får ni inte veta... nanananan :D
nu ska jag äta frukost, pussar!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

du, jag ÄLSKAR din blogg och lagt till dig på bloglovin :D



kanske ska du lägga till mig oxå, hihi :)

2011-04-09 @ 12:09:45
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaaarmt :)

2011-04-10 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0