sista dagen!

yees sista dagen på praon nu då, skönt att få komma tillbaka till skolan på måndag med samma rutiner som vanligt, har verkligen saknat att få gå upp tidigt på morgonen, fått fixat i ordning sig, och sedan åka till skolan för att träffa alla sjuka människor, att vara i skolan höra ett brandlarm sättas igån för att det är någon som har satt på en tennisboll, mycket roligt, höra slagsmål eller se ett slagsmål, det är alltid något som händer på Daltorp.
Men nu ska jag snart dra mig till bussen för att praoa, efter praon kommer jag åka hem snacka lite med mamma, och om jag får dra ut för henne blir det att vara med några kompisar och typ chilla bara ta det lugnt och umgås, ni får säkert några bilder på det med min mobil. Och om jag inte får dra ut blir det väl att tjocka sig till en film.
Men nu tickar ju klockan iväg här så måste ta på mig ytterkläderna och dra mig till bussen pussar!!
Dagens:
Skorna snyns inte så bra, men dom är köpta i tisdags och har blommor på sig typ, och är svarta.

Kommentarer
Postat av: Valter Lewandowski

äntligen är er prao slut :) / B

2011-04-02 @ 03:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0