10 år

Först vill jag bara berätta att jag och min bästavän firar 10 år idag.
Det vill säga att jag och hon har varit bästavänner i 10 helt sjuka år.
Och jag vill bara säga att jag älskar henne av hela mitt liv och hjärta,
och att inget ska kunna förstöra för oss igen!
hon är hela mitt liv och jag släpper henne fan inte!
Jag älskar henne enormt mycket, hon finns alltid där för mig när jag behöver henne.
Hon är min andrahalva bokstavligt talat, hon är så jävla lik mig på alla sätt.
jag bjuder på alla bilder!
dag 4  mina mål/drömmar/önskningar.
Jag säger som julia jag har inga mål,drömmar eller önskningar.
Jag tar alltid det som händer då.
Och när det händer försöker jag göra det till något bra.
Ibland lyckas jag och ibland inte.
Men det är väl alltid så.
Nu ska jag sminka mig sedan bege mig till skolan efter en veckas lov.
När fan kommer nästa lov jo om typ kanske två sjukt långa månader!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har inte drömmar mål eller önskningar ?! utan drömmer eller mål har man ju inget att sikta på.. ska man bara ta allt som kommer så kan man ju hamna ute på gatan. det är bra att ha mål och drömma i livet, så man kommer nånstans och gör något man vill göra och drömmer om och man blir lycklig utav det. Personer som inte har drömmar måste nog vara djupt deprimerade haha.

2011-02-21 @ 18:21:58
Postat av: elin ★

& studiodag den 8 mars :D <3

2011-02-21 @ 18:22:09
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0