En miljon på banken , men inget att leva för.

Mysigt båda mina första lektioner hade vikarier så vi satt och kolla film hela lektionen ;)
Det hända inte så mycket i skolan, så vid tolv tiden var det dags för frilufsdag,
Jag, Jasse, Sara ,Lina och kalle, och massa andra, på skolan stack till bowlinghallen, och
spela självklart vann lina, eller aa vi sa att det blev oavgjort 
Bilder kommer sedan  fast min kamera var död så fick ta mobilen -.-
Ska snart in till stan med mammi och köpa skor till mig sedan drar jag till hallen och bowlar
ännu mer... sedan MÅSTE jag plugga!
jasse
kalle
jag jasse :D
jag sara :D
jag sara :D
jasse :D
jasse :D
kalle :D
bilderna suger
Bilderna sugeer-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0