Förlåt!

För att jag inte höll det jag lovade, (att ta massa kort) igår, men jag glömde och jag orkade
faktiskt inte, ville mer vara med julia än att ta massa kort , även om det är ganska lätt.
Men i alla fall, går dagen var helt underbar, bästa alla hjärtans dag på länge.
Nästa alla hjärtans dag ska fan en kille vara inblandad med 
När vi väl hade ätit och så, gick vi och solade , blev fan inte ett skit brun
as dåligt ju , sedan hoppade vi på Tullen bussen och skulle åka runt som vanligt, för vi ville snacka lite.
Aa självklart skulle busshelvetet mitt uppe på tullen dra till garaget så jag och julia fick fan vänta där upp i
typ 20 minutet, snacka om att vi frös eller 
Idag åkte jag, mamma och Thomas in till stan en stund åt på en "restaurang".
Sedan gick vi runt och kolla lite.
Sedan åkte vi hem och nu ska jag typ städa i ordning mitt rum lite.
Ikväll ska jag träna lite så vi får se om jag bloggar något mer idag.
pussar!!

Kommentarer
Postat av: elin ★

finaste

2011-02-15 @ 13:40:41
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0