förlåtelse + svar på tal

Först vill jag bara be omursäkt för dålig uppdatering.
Men jag har inget liv så jag sitter och verkligen drogar Big brother.
Så ni får leva med dålig uppdatering ett tag.
SVAR PÅ TAL!

vem har inte drömmar mål eller önskningar ?! utan drömmer eller mål har man ju inget att sikta på.. ska man bara ta allt som kommer så kan man ju hamna ute på gatan. det är bra att ha mål och drömma i livet, så man kommer nånstans och gör något man vill göra och drömmer om och man blir lycklig utav det. Personer som inte har drömmar måste nog vara djupt deprimerade haha
Svar: asså jag förstår vad du menar men jag är en person som faktiskt inte orkar bry mig speciellt mycket, jag vet lixom vad som kommer hända någorlunda bra och jag siktar mot det, men jag drömmer lixom inte för om jag drömmar kan jag bara bli sårad om det inte händer och i stället skit jag i det. jag har inga mål och det får du/ni som klagar acceptera annars kan ni ju sluta läsa min blogg fr min blogg handlar om MIG!
Och jag är absolut inte deprimerad för att jag inte har några "mål,drömmar och önskningar" tvärtt om, jag är skit glad för att jag iinte har det, för då lever man livet, när jag blir typ ett eller två år äldre så kanske jag kommer börja tänka på det men inte nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du bryr dig inte om vart du kommer hamna i framtiden ? siktar du inte på nått mål och ba skiter i allt så kanske inget händer? ja det är ditt liv, men det är onödigt att skita i att ha drömmar mål och önskiningar. alla har drömmar.

2011-02-22 @ 07:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0