godmorgon

Godmorgon, vaknade nyligen, och har precis ringt julia, hon bad mig ringa halv igen, så får la göra det. Snart är det skola, buuuhuuu! jätte roligt också! efter skolan ska jag på valp kurs med Baloo, får se hur det går han lär ju vara helt cpe! heeheheh nu är det även vecka 9o så det betyder att det snart är prao för mig , ganska kul ska praoa på China Town får se vad jag ska göra, kommer säkert sluta med att jag kommer sitta på en toa och skrubba.
Näe nu ska jag tänga mitt fönster, sätta på min plattång och örja fixa mig , ni får ha det så bra så länge så hörs vi!
SÅ JÄVLA SNYGG!!








dag 11 - bild på mig och min bästa vän.







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh du va så jäkla fin i kortare hår! passade dig mycket bättre.. fast fin nu med! :D

2011-02-28 @ 14:31:51
Postat av: E L S A ♥

Nu drar jag igång en ny dagens blogg(ar).

Klicka dig gärna in och var med och tävla :)



http://longtime.blogg.se/2011/february/28-februari-2011-dagens-bloggar.html#comment



Lycka till sötnos ;)

2011-02-28 @ 18:18:21
URL: http://longtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0