Godmorgon

Egentligen ville jag göra ett svar på tal till men det blir så jävla mycket av det, så det blir tråkigt för er.
men om denna person som skriver allt detta skulle kunna skriva vem personen är så skulle det vara jätte gulligt för i så fall kunde vi ta detta någon annan stans för du verkar vilja att det ska bli en stor sak :s
Men nu skiter vi i det.
Som ni kanske förstår blir det skola för min del, det kanske blir ganska roligt att gå till skolan idag, man får ju hoppas. Nu på morgonen ska jag ha engelska prov sedan studiebesök på textilmuseet vet inte vad vi ska göra där då men, aja blir säkert kul.
dag 6 - typ av killar jag faller för.

Okej jag faller för killar som är snälla mot mig.
har en humor som är sjukt lik min.
bryr sig om något händer.
en kille som vågar släppa loss.
En kille som är sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0