Hhahahhahahahahah

yyeees denna dagen var fan bästa på länge!
Först började med att vi hade inställd so så vår engelska började klockan 09:40
Då stack vi till data salen men ingen dator fungera typ så vi satt och gjorde andra saker.
Sedan skulle vi ha svenska efter tio minuter där inne för vi att det manuella brandlarmet går igång.
och alla typ går ut och ställer sig och väntar på att vi ska få gå in för vi tror inte det var något allvarligt.
Men vi stod där ute i minst 30 minuter och hörde fleratals brandbilar åka förbi.
Så jag blir ganska orolig.
Till slut fick vi reda på att det var riktigt så vi gick upp till Ef där det hade brunnit och såg att det var vatten över allt.
Så får svenska blev inställd så vi gick ner och hörde av några att vår rektor hade sagt att skolan är stängd, så vi
leta upp honom och fick höra det av honom, så vi får se om det blir någon skola för mig imorgon ,
Måste även köra ett svar på tal!
haha

så du bryr dig inte om vart du kommer hamna i framtiden ? siktar du inte på nått mål och ba skiter i allt så kanske inget händer? ja det är ditt liv, men det är onödigt att skita i att ha drömmar mål och önskiningar. alla har drömmar.


svar: joj jag bryr mig och art jag kommer hamna i framtiden men jag vill inte göra det så stort av det.
för jag orkar bara inte med det. och jag skiter fan inte i något. asså kan du inte bara berätta vem du är som störs sig på detta så om du bor i borås så kan vi ta det face2face om det är så. annars kan du ju bara sluta klaga på mina drömmar och tänka på dina ist?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bor inte i borås, läser bara din blogg. nä asså jag klagar inte på dig :s ja säger bara att det är viktigt att ha mål och drömmar och önskiningar! finns det något bättre TEX nu om du siktar på att få VG på ett prov och du klarar det ? det känns ju underbart ! man blir glad och mår bra utav saker som man gärna vill ska ske och siktar på.

2011-02-23 @ 00:39:27
Postat av: Johanna

Så viktigt e de faktiskt inte att ha mål och drömmar! Sånt växer fram allt eftersom man formas till den personen man ska vara... Nathalie kanske inte har några mål å drömmar just nu för att hon anser att hon har de bra ändå och inte vill tänka längre.. Hon e lycklig för de som finns i hennes liv nu..



Kan försäkra dig att innan hon fyller 20 så kommer hon garanterat att ha flera mål och drömmar.. Men hade jag vart i hennes sits så hade ja gjort precis som henne... LEVA I NUET!



Även om ja hade mål och drömmar när ja va lika gammal som Nathalie så blev INGET av de som ja ville... Men nu har jag helt andra drömmar som har vuxit fram eftersom ja har vuxit!



Kram

2011-02-23 @ 10:34:39
URL: http://johannacarolinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0