måndag kväll

en helt vanlig måndag kväll med lite läxläsning och lite bad på listan.
Ska snart välja kläder för i morgon och fortsätta att kolla på the O.C
Har bara 2 avsnitt kvar av hela serien så är ganska ledsen men ändå
glad.
Imorgon är det frilufsdag i skolan och jag har bowling som nästa alla
i hela skolan har -.-. fast det braiga är att jag slutar klockan ett.
Och min so lärare är sjuk så vi kanske har intsällt första lektionen.
både bra och dåligt 
Sedan är även vår engelska lärare hemma för att hans barn är sjuk.
så vi får se om han kommer imorgon, gör han inte det kanske den lektionen
också är inställd 
Nu är jag klar för kvällen och ska snart gå och lägga mig.
Ni får ha det så bra så länge.
PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0