Mums

Sitter med en kopp te och pluggar lite till noprovet tills imorgon.
Idag var jag i skolan och gjorde inte så mycket, hade ju omprov idag så
fick göra det och jag fick faktiskt G på det 
Efter skolan stack jag med julia in till stan vi åt lite och typ åkte till ishallen
kolla alla sygga hockey killar som spela, fast fans ju fan inga innan vid typ 7
när jag skulle hem för att plugga.
När vi var i ishallen hitta vi typ världens sötaste lilla killen i världen!
Blev bara så kär i honom(han är typ  8 år) har tagit kort på han ni får se sedan
Vet ni en ska jag ska vara med i radio imorgon, inget stor ska bara prata om typ
Daltorpsboken med dom, så jag och min kompis blev frågade kan man säga.
Så imorgon begär jag mig till "radiohuset" här i borås. ingen "känd" kanal precis.
Den hette radio 7. Så aa tror det var mellan kvart i elva och elva tror jag,
Kan försöka hitta intervjun imorgon
Men nu ska jag dra, pussar!!
'
SÅ SÖT ÄR HAN!

Kommentarer
Postat av: elin ★

vem är de älsk <33 ?

2011-02-09 @ 20:44:28
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0