Älsklings julia!

Sitter nu med älsklingen och med mycket humor på listan ska vi tillbringa hela dagen och natten tillsammans,
Vi startade för 4 timmar sedan med en dricka och den är nu slut, så har precis börjat på vår andra.
Julia sitter och spelar wii, jag hjälper henne lite då och då annars sitter jag och smsar med en söt liten kötbulle 
Hihih så stygg jag är 
Mamma och Thomas ska åka iväg klockan 7 imorgon på morgonen så jag ville inte vakna själv så julia sover här :)
mysigt värre så vi har la huset för oss själva till klockan 6, så några kompisar kanske kommer hit vi får se...
Men nu måste jag dra, kyss!

Kommentarer
Postat av: elin & amanda ★

hej älskling, har en blogg med amanda nu!

älskar dig , puss ♥

2011-01-16 @ 12:01:37
URL: http://amandahjertaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0