mitt 2010

Okej mitt liv under 2010 har gått upp och ner hela tiden, som en sjuk berg o dal bana.
Det har varit mycket problem med killar för min del, och folk som har stört sig på det.
folk som har stört sig på vilka jag har varit tillsammans med.
Folk som har snackat skit folk jag har förlorat.
asså det har varit helt sjukt förra året.
nu när jag kommer börja berätta om allt som har hänt mig under år 2010
snälla kalla mig inte något olämpligt då... det bara blev såå...
Jag kanske kommer skriva namn på några personer men inte alla.

Januari
Det var en tid då julia var på tillsammans med André och då jag var på G med alex.
men det blev inget av det.
Under den månaden hände det inte alls mycket. det sluta väl med att André och Alex typ börja bråka med oss och massa, haha xD
Det var även en tid då jag och juliar var fjortisar ;)
Februari

Månaden jag blev tillsammans med anton.
Månaden jag och julia börja bråka på riktigt.
Månaden jag och jasse kom varandra närmare.
Månaden jag vill glömma men ändå inte.
Mars

Jag och anton var fortfarande tillsammans,
jag och julia bråka fortfarande,
Månaden jag fyllde 14 år,
månaden jag åkte till damark på farfars 70 års kalas :)
april

jag och anton var fortfarande tillsammans.
jag och julia bråkade fortfarande.
Kommer inte ihåg så mycket utav den månaden faktiskt..
jo en grej men det kan jag inte säga här ;)

Maj

vi var tsm
jag och julia bråka.
mot slutet av denna månaden tog jag viljan att be om ursäkt till julia ,
för jag klarade inte av att vara utan henne mer. vi bråkade i 4 månader.
pågrund av en kille...
Juni

Det tog slut med anton.
Jag och julia var bästa vänner igen :D
och hon hängde med mig ner till varberg efter sin skolavslutning,.
Det var även den månaden jag, julia, mikolaj och philip var hur bra kompisar som helst.
saknar den tiden ska ni veta.
Drog även till liseberg med dom bästa,
Elon, Robin, Philip och julia :D
vi hade skit kul!!
Juli

mitt lov spenderades många dagar i varberg..
Men Estelle var där nere så helt död var jag absolut inte.
Den tjejen är grym!
Saknar dig stort sötaste.
Det var även en tid där nere jag var på g med "F"
VILL STORT FETT GLÖMMA!
Det var även i slutet av denna månaden jag blev tillsammans med Sebbo.
jag sov även i julias stuga i en vecka denna månaden.
jag spenderade även många dagar på transås
Augusti

Jag var tillsammans med sebbo.
skolan börja , då helvetet börja faktiskt.
det var då all skit startade.
september

det ända jag typ kommer ihåg är att jag och sebbo var tillsammans.
oktober


jag och sebbo var tillsammans,
allt började...
julia blev hotade till livet. ingen trodde henne förutom jag och alva!.
november

sebbo gjorde slut i slutet av månaden
typ 1-2 veckor efter det.
blev jag och Alex på G igen...
December

jag och julia spenderade 3 veckor hemma hos familjen Sarve
Vi hade sjukt kul med dom.
tomte  täcke och allt.
haha. men även denna gången blev det inget..
.
Tack för att ni har gjort mitt år!
<3
JAG BJUDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0