Mormor & Morfar

Ska snart till min underbara mormor och morfar för att göra en skoluppgift tills på fredag nästa vecka.
det handlar om el och hur det fungera på typ 1900-1950 talet, vet faktiskt inte riktigt ;)
just nu har jag precis skrivit klart alla frågor och sitter och lyssnar på musik och satt och åt chokladboll men den tog slut nu :(
idag kommer jag nog att få plugga ganska mycket har lixom en "stor" svenska uppgift som ska vara klar tills tisdag, och jag har kommit halvvägs så har lite att göra. men det ska nog gå ändå.
Måste även gå och lägga mig vid typ tio eller elva idag, för jag ska upp vid sju imorgon :'(
och på måndag är det skola, hmmm undra om jag börjar känna mig lite sjuk *host* ;)
hihih.
kyssar
-/ nathaliesaraelenornybak
jag fastnar inte på bild i dag :O

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

s: tack för frågorna sötnos! :D

hihi åh, va fin du är! va glad jag blir, tack! <3

2011-01-07 @ 18:00:19
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0