natt

Hejsan god kväll 
åhhh gud vad jag är sur på min skola!!!
vår första lektion var inställd så vi kunde haft sovmorgon till 09:40...  men ist plugga vi....
sedan var även vår sista lektion inställd så vi slutade 13:20 
Efter att jag hade slutat stack jag hem, för thomas skulle iväg egentligen skulle jag med jasse in till stan snabbt.
men fick inte ...
Skulle träffa Julia när thomas kom hem och han körde ner mig till daltorp där jag mötte upp julia.
När hon var klar och så stack vi in till knalle, åt lite. kolla på skal till hennes ipod. fast det fanns inget.
så vi åkte hem, i typ 40 minuter sedan åkte vi ner till maxi för julia skulle köpa mat, och jag hade inget annat för mig 
Nu funderar jag på att lägga mig och läsa klart min bok, så att jag får börja med den andra istället!
börjar bli beroende av att läsa :O
Aja ni får ha det så bra så länge, kyssar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0