Nyår 2010/2011

Okej, det var ett tag sedan jag blogga, men har inte mått så bra så har lixom inte orkat,
men nu ska jag blogga om allt jag lova.
Min nyår 2010/2011

Det börja ju så klart med att jag vakna, ungefär klockan två.
jag gick upp och fixa mig , jag var la klar vid typ 4,
vi skulle dra till bussen klockan halv 5.
Jag, mamma och Thomas, vi skulle även möta
Isabelles föräldrar och Isabelle och Julia ;)
även En annan Julia och hennes familj.
vi skulle ner till stan till thai silk.
massa mer folk till "oss" hoppade på bussen,
en av dom var Wille.
När vi kom fram beställde vi, som vanligt beställde alla buffé,
lixom en tradition x)
efter att vi hade ätit satt vi och hade typ döö tråkigt, så vi bestämde oss för
att mörda en clementin med massa tandpetare som varje år, fast denna gång gjorde
vi en tävling av det, vem som kunde dra den mista tandpetaren, asså vi hade brytit en på mitten
om ni inte fatta ;). Men Julia förlora så hon fick äta upp den ;)
sen gjorde vi en till tävling och det var typ att man skulle använda sina pinnar till att förflyta
mat till en annan som använde pinnar, och det som förlora skulle äta sin glass med dom pinnarna.
hahaha wille och julia förlora på det ;)
efter typ det åkta vi hem till julia på husbonde, spelade singstar och massa annat,
vi körde även typ tävlingar hemma med, jag förlora än del gånger, haha,
Vid tolv slaget gick vi alla ner till en lekplats och "firade" tolvslaget.
vi sköt raketer,  (har inga bilder) drack champange, vi ungdomar fick ju cider.
Efter tolvslaget gick vi till julia igen och typ fortsatte, klockan typ 3 gick jag hem och soooov :)

bevis på att dom fick äta med pinnar!     (wille)
bevis på att dom fick äta med pinnar!      (julia)
vår enormt mosade clementin , men det var inte färdig då
isabelle
julia och isabelle
julia och isabelle
wille och julia
ooooossssstttttttbååååågaaaar
julia.

tack alla för att ni gjorde min nyåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0