sjuk

Okej är typ fortfarande sjuk, eller aa jag har skit ont i magen. 
Och är skit hungrig men kan inte äta för då känns det som om jag kommer spy upp det.
Mums!
Så idag kommer nog inte så mycket att hända ska plugga lite saker som typ engelska.
Så får vi se om jag kommer till skolan imorgon det vet jag ikväll.
Annars kommer jag på fredag.
Men jag måste nästan till skolan imorgon i vilket fall som helst.
Men ni får ha det så bra så ska jag lägga upp lie glass till mig och se om jag kan äta det.
puss!


Kommentarer
Postat av: elin ★

vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, om inte du är vinnaren var med nästa gång! :)

kram & tack för du var med <3

2011-01-28 @ 18:02:41
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0