smart

kom hem för drygt en och en halv timme sedan, har varit i stan med julia,
för hon har klippt säg och nu är hon SJUKT like Dessie :O
Det är verkligen skrämmande!! men det blev skit snyggt i alla fall,
funderar på att klippa mig med, skulle behöva det.
När jag kom hem åt jag lite, och satte mig för att plugga,
men det gick ju så bra, satte på datorn och la mig och läste tills nu ist.
verkligen lyckat.!
Har glosförhör imorgon i engelskan så måste plugga lite, fast dom är sjukt enkla
så kan dom typ redan. 
Men har massa annat att plugga på med, så lär bli en plugg dag i dag och imorgon.
fast jag kanske ska gymma lite imorgon, får se, fast skulle ju behöva det, ska bli av
med lite fett på mage och lår!
Men nu ska jag dra kyssar!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Salomonsson

svar jaha okej :)

jag slutade nyss skolan.. när slutar du om dagarna ?:)

- alexandra.

2011-01-13 @ 16:53:58
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0