dag 13,14,15,16

dag 13 - någonting jag oroar mig för.
Att jag kommer få sju års olycka nu när jag har trampat på spegeln:(
dag 14 - en bild på ett ställe som jag varit på.
Har inga bilder på denna datorn ;)
dag 15 - mitt drömbröllop.

Ojj näe men typ, en skit stor vit klännning med massa detaljer på,
Masse blommer i hela rummet, det ska vara ljusa färger, det ska vara vackert det ska vara perfekt!!
dag 16 - en bild på mig själv för två år sedan.





Nu kommer mitt bloggande bli normalt igen. 
internet är tbx och blogg.se fungerar igen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder hur du har sett ut genom åren ? skulle vart kul

2011-03-06 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0