Dag 19,20,21

dag 19 - innehållet i min väska.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
1. Det är min skolväska som ni kan se.
2. En bok i skolan jag måste typ läsa, men ska bara läsa mitten och slutet tror jag.
3. Min matte bok som lever just nu i min väska.
4. Min almenacka.
5. En liten spegel!
6. Min Deo.
7. Min parfym.
8. Min kamera.
9. Mitt smink och sminkväska (Y)
dag 20 - en person jag vill byta liv med en dag- och varför.
Det finns nog igen eller jo, jag skulle vilja byta liv med Julia, För att se hur hon har det igentligen och efter det kommer jag veta exakt hur jag skulle kunna hjälpa henne med allt, Jag älskar dig gumman!
dag 21 - vad jag åt idag.
Har inte ätit ännu.
Men blir la flingor till frukost och ngt i skolan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0