låt mig få höra ditt namn, och jag blir knäsvag ♥

näst sista dagen på praon nu, så jävla skönt!!!
Nu längtar jag bara till helgen och hoppas verkligen mamma släpper ut mig, ska kanske fjäska lite och städa och så på mitt rum, och göra alla läxor, och vara superduper snäll så låter hon mig nog gå ut. Och i så fall kommer helgen tillbringas med dom absolut bästa. Och nästa vecka är det skola igen, och massa inlämningar som ska in, och några prov som ska tillbaka , och några prov som ska göras. självklart så missar vi 8:or kärleksdagaran , och dom brukar vara sjukt roliga så, ja något missar vi tyvärr :( hoppas vi får det i 9:an. Men nu ska jag kolla Andra avenyn så ni får ha det så roligt så länge pussar!
Ni får en bild på ett par glasögon som jag SKA haaa!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

ajjabajja.... blogg! hmm ;o<3

2011-03-30 @ 20:05:54
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0