Sorry!

Förlåt för den dålia uppdateringen igår.
Men jag träffa julia igår, och vi åkte in till stan vid typ halv 5 där träffa vi Jennifer och Amanda , lite sjuka folk dom dära.
Senare mot kvällen vid typ 6 träffa vi massa andra folk och satt och luffa med dom i staden. till typ åtta sedan åkte jag och jullan hem till mig skulle snacka med thomas lite, vid typ 10 över åtta igen åkte vi ner till staden igen och luffa vidare. Vid tio åkte jag hem tog mig ett långt bad, kolla på några filmer, och lite avsnitt av Big brother.
Nu sitter jag vid datorn och väntar tills klockan blir 55 för då drar jag mig mot bussen och ska ner till stan och träffa underbaringen Julia och sötnosen Emelie mycket trevligt .
Bloggar när jag kommer hem sedan :)
Dagens plagg





Dagens låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0