Yhee

Ny vecka, nya problem och en vecka kvar på praon

Har praoat från 10 till 3, efter praon stack jag in till knalle helt själv, ville lixom gå runt och titta på det jag vill titta på och åka hem när jag vill. Jag hitta ett par skjorts och ett par leggings. As najs .
I veckan kommer jag bara vara hemma och plugga och massa gjorde ju inte det förra veckan så får bli denna vecka i stället. Men nu ska jag ladda ner Justin Bieber filmen och titta på den och se om jag älskar den med som alla andra gör, så pussar på er!!

Kommentarer
Postat av: Emma

vart köpte du shortsen och leggingsna? :) du klär dig jättefint :) bra blogg också

2011-03-29 @ 20:22:53
Postat av: JULIAREINHOLDSSON

JAG VILL OXÅ HA SÅNNA SHORTS!!!!!!!!!

FAn va snygga dom var! ;o

2011-03-30 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0