-.-

Jag har faktiskt bloggat idag men det kom aldrig fram, även om jag tryckte två gånger -.- eller är det bara min dator som cpar, hatar i alla fall blogg.se just nu, Men har i alla fall nyligen badat och gjort tjejgrejer 
Imorgon vet jag inte vad som händer ska kanske ta med mig lite saker till proven hem har ju prov nu på fredag Spanska och no, det suger lite kan jag säga, men sådant är livet. annars tror jag inte det händer så mycket kanske sola lite med, behöver det, låg ute tre timmar igår och två idag , har inte blivit brun någon stans -.-
Funderar på att färga håret imrogon med, fast det beror på hur mamma jobbar. Men nu ska jag gå och sova, det är en skol dag imorgon tyvärr :/

Och just det Katerina eller hur hon nu stavar det åkte ut big brother idag hur tänker ni om detta? själv tycker jag det var riktigt skönt, men skulle nog hellre sett Gurkan lämna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0