haha :D

Snart sommarlov vad säger vi om detta? JO helt sjukt underbart! det enda jag längtar till!!! att bara sova ut hur länge man vill, göra nästan vad man vill. umgås med alla vänner! :D

Igår var jag och köpte kameran, visa sig att det inte var en stystem men älskar den ändå :D
efter det var vi hos mormor och morfar lämna ltie saker till dom, fram mot kvällen träffa jag benjamin åkte och kolla på mauros match , efter det åkta vi hem till benjamin och kolla film, vid nio tden åkte jag hem för ville inte missa big brother , och GURKAN ÅKTE UT :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jag ahr längtat efter det så sjukt mycket, kändiskåta människa !!! aja förlåt till alla dom som gillar honom.!

MEn nu ska jag dra puss!!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den kameran tar väl exakt samma bilder som din förra gjorde? :P

2011-05-23 @ 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0